Osnovna škola “Karađorđe” je poslednjih 9 meseci formalni partner na projektu “Razmišljajmo i radimo inkluzivno” – Jedinice lokalne samouprave Topola. Ovaj projekat je deo opšte podrške koju opština dobija sa ciljem unapredjenja inkluzije. Donatori su Ministarstvo prosvete, Unicef i Delegacija EU.
Ovaj projekat je podrazumevao niz radionica . Jedna od njih se realizovala na sportskim terenima osnovne škole. Ove radionice vodio je Luka Dulanović nastavnik fizičkog i zdarstvenog vaspitanja.
“Cilj je bio da pokažemo na praktičan način kako SVA deca mogu učestvovati u sportskim aktivnostima ukoliko imaju adekvatnu podršku. Ove radionice je u kontinuitetu prolazilo preko 50 učenika različitih uzrasta i razvojnih karakteristika. Da bismo zaokružili čitav proces 04.06.2024 organizovali smo Dečije igre bez granica.Izuzetno iznenađenje je bilo zajedništvo i timski duh, ali i zainteresovanost ogromnog broja dece u razrednoj nastavi da budu publika na ovom lepom događaju..Na kraju su svi počašćeni slatkom zakuskom a pobednicima je uručen prikladan poklon i medalja. Fenomenalan osećaj je kada svi učimo zakedno”.-izjavila je za naš portal Jelena Kundović.
„Veoma smo ponosni na uspeh ovog projekta. Zajedništvo i timski duh koje smo videli tokom radionica i Dečijih igara bez granica su zaista inspirativni. Posebno nas je oduševila zainteresovanost ogromnog broja dece iz razredne nastave da budu publika na ovom lepom događaju. Ovaj projekat pokazuje da, uz adekvatnu podršku, sva deca mogu aktivno učestvovati i napredovati. Hvala Ministarstvu prosvete, UNICEF-u i Delegaciji EU na podršci, medijskoj kući I FM, kao i svim učesnicima koji su doprineli da ovaj projekat bude tako uspešan.”-izjavila je Jasna Vuković jedna od organizatorki.
Projekat “Razmišljajmo i radimo inkluzivno”, koji sprovodi Osnovna škola “Karađorđe” u saradnji sa lokalnom samoupravom Topola, uspešno je pokazao kako inkluzivne aktivnosti mogu doprineti zajedništvu i razvoju svih učenika. Radionice, pod vodstvom Luke Dulanovića, nastavnika fizičkog i zdravstvenog vaspitanja, demonstrirale su kako adekvatna podrška omogućava svoj deci da učestvuju u sportskim aktivnostima. Kulminacija u vidu Dečijih igara bez granica, održanih 4. juna, osvetlila je važnost inkluzije, timskog duha i zajedničkog učenja. Veliko interesovanje i podrška učenika, kao i nagrade za pobednike, učinili su ovaj događaj posebnim i inspirativnim za sve učesnike. Fenomenalan osećaj je kada svi učimo zajedno!
Izvor vesti/tekst: Pedja Filipovic